Pa'u Pa'u povi Eseesega ma Metotia Su'ega

O le pa'u o se mea ta'uta'ua mo teuga, mea fa'aoga, ma meaafale ona o lona umi, fa'afiafiaga fa'alelei, ma le fa'aogaina.O le paʻu saito pito i luga, aemaise lava, e lauiloa mo lona lelei ma le umi.Ae ui i lea, e le o paʻu fatu fatu uma e faia tutusa, ma e tele togi ma metotia suʻega e mafaufau i ai pe a iloiloina lona tulaga lelei.

Metotia1

O le pa'u saito pito i luga o le tulaga maualuga lona lua o le pa'u, pe a uma le pa'u fatu atoa.E faia e ala i le aveeseina o le pito pito i fafo o le paʻu, lea e masani ona i ai le pona, ona faʻapalapala ai lea ma faʻamaeʻaina le pito i luga.O le mea lea e maua ai se foliga lamolemole, toniga e itiiti ifo i le maosi ma stains nai lo pa'u fatu atoa.O pa'u saito pito i luga e sili atu ona fetuutuunai ma fa'alelei e ofuina nai lo togi pa'u maualalo.

Metotia2 Metotia3

E i ai le tele o togi o le paʻu saito pito i luga, lea e faʻavae i luga o le lelei o le paʻu ma metotia faʻaogaina.O le togi maualuga e ta'ua o le "full top grain pa'u," lea e faia mai pa'u sili ona lelei ma o lo'o i ai le mamanu sili ona tumau.O lenei vasega e masani ona faʻaaogaina mo mea taugata e pei o peleue paʻu maualuga ma ato lima.

Metotia4

O le isi vasega i lalo e ta'ua o le "pa'u fa'asa'o fatu fatu pito i luga," lea e fai mai pa'u e tele atu pona ma fa'aletonu.O nei le atoatoa e faʻasaʻo i le faʻaaogaina o le sanding ma le faʻailoga, lea e maua ai se foliga tutusa.O lenei vasega e masani ona fa'aoga mo oloa pa'u vaeluagalemu e pei o seevae ma atotupe.

Metotia5

O le togi pito i lalo ole pa'u saito pito i luga ua ta'ua o le "pa'u vaelua," lea e faia mai le vaega pito i lalo ole pa'u pe a uma ona aveese le saito pito i luga.O lenei vasega e itiiti ifo foliga tutusa ma e masani ona faʻaogaina mo oloa paʻu taugofie e pei o fusi ma mea faʻapipiʻi.

Metotia6 Metotia7 Metotia8

 

Ina ia iloilo le tulaga lelei o le pa'u saito pito i luga, e tele metotia su'ega e mafai ona fa'aoga.O se tasi o mea sili ona taatele o le "su'ega su'ega," lea e aofia ai le valuina o luga o le pa'u i se mea maai e iloa ai le faigofie ona faaleagaina.O le pa'u saito maualuga maualuga e tatau ona maualuga lona tete'e i maosiosia ma e le tatau ona fa'aalia ai se fa'aleagaina tele.

Metotia9

 

O le isi metotia o le su'ega o le "su'esu'e pa'u vai," lea e aofia ai le tu'uina o sina mataua itiiti o le vai i luga o le pa'u ma mata'ituina pe fa'afefea ona tali.O pa'u saito maualuga maualuga e tatau ona mitiia lemu le vai ma tutusa, e aunoa ma le tuua o ni pisia po'o ni mea.

Auala10

Ma le mea mulimuli, o le "suʻega mu" e mafai ona faʻaaoga e faʻamautinoa ai le moni o le paʻu saito pito i luga.E aofia ai le susunuina o sina vaega itiiti o le pa'u ma matau le asu ma le manogi.O le paʻu fatu fatu moni pito i luga o le a maua ai se manogi tulaga ese ma se pefu paʻepaʻe, ae o le paʻu pepelo o le a maua ai se manogi vailaʻau ma se pefu uliuli.

Metotia11

I le fa'ai'uga, o le pa'u pa'u pito i luga o se mea e sili ona lelei e mafai ona fa'avasegaina e fa'atatau i lona tulaga lelei ma auala fa'agaioiga.Ina ia iloilo lona tulaga lelei, e mafai ona faʻaogaina metotia faʻataʻitaʻi eseese, e aofia ai le suʻega suʻega, suʻega pa'ū vai, ma suʻega mu.E ala i le malamalama i nei faiga fa'avasega ma su'ega, e mafai ai e tagata fa'atau ona faia fa'ai'uga lelei pe a fa'atau oloa pa'u saito maualuga.

Metotia12


Taimi meli: Mati-07-2023